2019-12-10
Uruchomienie systemu b2b dla firmy Mogado
W grudniu 2019r. uruchomiliśmy kolejną instalację systemu b2b mccom 2.0 dla firmy dystrybucyjnej poszerzając grono użytkowników naszych systemów oraz zdobywając kolejne cenne doświadczenia w budowaniu systemów dedykowanych dla dystrybucji. Instalacja dla Mogado sp z o.o. to wielomodułowy system bogato wyposażony w funkcjonalności automatyzujące sprzedaż elektroniczną i ułatwiające dostęp do dokumentów handlowych Klientów (CRM). System zintegrowany jest z ERP Impuls Evo firmy BPSC i dodatkowo współpracuje z systemem Shipping Tool naszej produkcji, który automatyzuje pracę magazynu związaną z przygotowaniem wysyłek.
Najważniejsze cechy systemu b2b mccom 2.0. w Mogado to:
- pełna automatyzacja oferty handlowej firmy z danymi zawartymi w ERP. Produkty wprowadzane do oferty automatycznie pojawiają się w kanale elektronicznym. Automatyczne aktualizacje cech, zdjęć, parametrów i opisów według oczekiwań klienta.
- pełna automatyzacja cen partnerskich. Prezentacja dedykowanych cen dla partnerów w zależności od grup w pełni zintegrowana z polityką cenową firmy zawartą w systemie ERP.
- wszelkie czynności związane z przygotowaniem i prezentowaniem oferty www zachodzą automatycznie i nie wymagają dodatkowej pracy po stronie b2b.
- onlinowa aktualizacja stanów magazynowych dzięki czemu Klienci Mogado zawsze otrzymują aktualne dane o dostępności towarów.
- bogata warstwa informacyjna dla Klientów, dostęp do wszystkich zamówień, faktur, dokumentów finansowych, listów przewozowych oraz ofert sprawia że Klienci firmy Mogado mogą w każdym momencie sprawdzić swoje informacje handlowe, śledzić przesyłkę lub wykonać ponowne zamówienie według zapisanego koszyka tymczasowego.
- bieżący dostęp do informacji finansowych takich jak saldo wolnych środków obrotowych, przyznany kredyt kupiecki i termin płatności, a także listę zbliżających się płatności. W ramach modułu finansowego zainstalowany został również moduł automatycznych powiadomień o przeterminowanych i zbliżających się płatnościach co znacząco ułatwiło prace działu finansowego firmy.
System Shipping Tool wdrożony w Mogado to:
- integracja z systemami spedytorów: Schenker, GLS, DHL, DHL international, Inpost, Poczta Polska, Global Express
- dzięki integracji z systemem ERP oraz z systemami Spedytorów przygotowanie etykiet spedycyjnych następuję całkowicie automatycznie.
- system zintegrowany z wagami elektronicznymi powoduje że waga paczek jest rzeczywista z dokładnością do 10 gram i jest wprowadzana automatycznie do systemu
- system pozwala na obsługę opcji dodatkowych takich jak pobranie (COD), zwrot dokumentów (ROD), czy dostawy w dni wolne lub dostawy do określonej godziny.
- system wielostanowiskowy bez ograniczenia liczby użytkowników.
- system wielomagazynowy obsługuje wydania magazynowe z wielu lokalizacji (magazynów, podmagazynów)
Jeśli jesteś zainteresowany wdrożeniem systemu b2b dla dystrybucji napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego.