AktualnościKlienciKarieraKontakt

Jesteś tutaj:Strona główna>Oferta>Aplikacje dedykowane>Intranet

Skontaktuj się z nami


Napisz: Pokaż email

 

Dane kontaktowe

Intranet

Intranet to profesjonalne narzędzie komunikacyjne w firmie. Zamknięty system kanałów informacji, dedykowany jedynie dla pracowników danego przedsiębiorstwa i łatwo dostępny z poziomu przeglądarki, dzięki specjalnym rozwiązaniom internetowym ułatwia przepływ informacji wewnątrz organizacji. Do jego zalet można zaliczyć prostą, intuicyjną obsługę oraz wszechstronność i funkcjonalność. Dodatkowym atutem jest możliwość zintegrowania go z istniejącymi już rozwiązaniami systemowymi i platformami.

 

Intranet można wykorzystać w każdej firmie, bez względu na jej wielkość i specyfikę działania. Doskonale sprawdza się również w rozbudowanych organizacjach, takich jak korporacje lub jednostki administracji publicznej i samorządowej.

 

Przygotowanie i wdrożenie systemu Mccom rozpoczyna rozbudowaną analizą potrzeb klienta i otoczenia, w którym system ma działać. Jest ona podstawą do opracowania koncepcji całości oraz wyboru technologii, która najlepiej zrealizuje stawiane cele. Po akceptacji klienta powstaje prototyp systemu, który następnie jest wdrażany. Mccom oferuje również odpowiednie szkolenia dla pracowników, a także utrzymanie i rozwijanie funkcjonalności intranetu. Służy również pomocą i doradztwem na każdym etapie procesu.

 

Rozwiązanie intranetowe proponowane przez Mccom przynosi wiele korzyści stosującym je organizacjom:

 

  • Minimalizuje koszty wymiany informacji w firmie (dzięki rezygnacji z papierowych materiałów)
  • Poprawia standard zarządzania danymi oraz umożliwia prosty i szybki dostęp do nich, bez konieczności żmudnego poszukiwania informacji
  • Eliminuje problemy komunikacyjne w firmie, pozwalając pracownikom na nieskrępowaną wymianę doświadczeń i kluczowych informacji
  • Ustala stałe standardy i wzorce publikowanych w systemie informacji, dzięki czemu wszystkie informacje są kompletne
  • Pozwala wizualizować systemy premiowania i motywacji, planować urlopy oraz harmonogramy prac
  • Upraszcza rekrutację i szkolenia nowych pracowników
  • Ułatwia obsługę klienta dzięki zintegrowanemu systemowi obsługi zleceń, pozwalającemu na wymianę danych między poszczególnymi działami firmy
  • Daje możliwość zróżnicowania poziomów dostępu dla poszczególnych osób
Wybrani klienci:

dialog.pngvattenfall.pngblizzard.pngportone.pngjmlogo.pngnetia.pngpronox.png