AktualnościKlienciKarieraKontakt

Jesteś tutaj:Strona główna>Oferta>Produkty Mccom>Systemy serwisowe i reklamacyjne

Skontaktuj się z nami


Napisz: Pokaż email

 

Dane kontaktowe

Systemy serwisowe i reklamacyjne

ISR – wysoko wykwalifikowany specjalista ds. reklamacji i obsługi klienta czyli Internetowy System Reklamacji zintegrowany z platformą B2B Multichannel Commerce

 

„Poszukuję wykwalifikowanego specjalisty ds. reklamacji i obsługi klienta” - to mógłby być tytuł ogłoszenia o pracę, które z chęcią zamieściłbyś w internecie. Teraz już nie musisz. Czy wiesz, że w oparciu o wieloletnią wiedzę w dziedzinie obsługi serwisu i reklamacji stworzyliśmy zaawansowany moduł pozwalający na automatyzację procesu składania i obsługi reklamacji? Zaprojektowany i stworzony przez nas moduł w ogromnym stopniu ułatwia pracę działu reklamacji i działu obsługi klienta, realizuje całkowicie automatycznie czynności związane z przyjęciem i weryfikacją pochodzenia i zgodności towaru. Zapewnia bezpieczeństwo i nie dopuszcza do straty czasu na obsługę reklamacji, którymi w ogóle nie powinieneś się zajmować. Udostępnia czytelną i wyczerpującą informację na temat statusu reklamacji, czynności serwisowych, dat realizacji i odbioru, a dla stałych klientów przechowuje pełną historię relacji z klientem w obszarze dotyczącym reklamacji.

 

Przemyślane zaprojektowanie algorytmów modułu umożliwia bezproblemowe połączenie go z system handlowym i księgowym do zarządzania przedsiębiorstwem. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić maksimum informacji niezbędnych do realizacji procesu reklamacyjnego, takich jak informacje o dostawie, cenie zakupu towaru, jego gwarancji nabytej oraz udzielonej, historii zwrotów, wymian i napraw. Możemy precyzyjnie określić koszty związane z jego naprawą lub wymianą oraz zdefiniować wskazane konta księgowe, na które będą wpływały odpowiednie dekrety.

 

Dzięki integracji z zewnętrznymi systemami wybranych, czołowych firm spedycyjnych możemy również udostępniać informacje na temat statusu wysyłek oraz terminów ich realizacji. 

 

Dla zaawansowanych użytkowników istnieje możliwość wdrożenia obsługi kontraktów serwisowych, stałych zleceń i zasad obsługi serwisowej dla specjalnych klientów lub wyróżnionych towarów. Ta funkcjonalność jest nieoceniona dla firm obsługujących inne przedsiębiorstwa oraz posiadających zróżnicowane poziomy obsługi serwisowej SLA.

 

Obecnie oferowany system reklamacji składa się z następujących modułów:

- moduł podstawowy pozwalający na automatyczne składanie reklamacji przez klientów b2b lub b2b i b2c (dla obu kanałów jeżeli klient posiada oba nasze systemy)

- moduł reklamacji dla sieci dystrybucyjnych takich jak Castorama, Leroy Merlin Obi, Merkury Market czy innych, wrównież z funkcją obsługi reklamacji cross-docking.

- moduł reklamacji do dostawców (kontrola reklamacji po stornie zakupów).

Możliwe są również konfiguracje dla firm obsługujących dedykowane umowy serwisowe na różnych poziomach SLA, a także moduły do obsługi pracy serwisantów dojeżdżających do klientów, w tym także z możliwością obsługi podręcznego magazynu części zamiennych.

 

To co cechuje nasze systemu reklamacyjne to maksymalna automatyzacja procesu reklamacji, a co za tym idzie maksymalna redukcja kosztów obsługi tego procesu. Wszystkie dane dotyczące reklamacji są wprowadzane przez reklamującego, a system w sposób bezpieczny gwarantuje że zostaną one podane prawidłowo oraz wystarczająco do założenia reklamacji. Identyfikujemy kupującego, dokument sprzedaży, pozycję, dokument wydania, nr listu przewozowego jeśli było to wysyłane spedycją, cenę sprzedaży i wiele innych niezbędnych danych w tym procesie. Operator obsługujący reklamacje ma od razu do dyspozycji wszelkie informacje niezbędne do podjęcia dalszych czynności. Nie musi przełączać się pomiędzy innymi systemami ani szukać dodatkowych danych. System automatycznie oblicza wartość reklamacji i na tej podstawie możliwe jest skonfigurowanie pewnych akcji automatycznych. Dalsze działania systemu powodują wysyłanie notyfikacji zarówno do klienta jak i do odpowiednich osób niezbędnych w procesie realizacji reklamacji, dając im na bieżąco obraz postępu tego procesu.  

W ramach opcji dodatkowych system może być zintegrowany z modułem magazynowym (również MWS), z modułem fakturowania i w prosty sposób wystawiać dokument korekty, zlecenie wymiany magazynowej lub zlecenie produkcyjne na potrzeby rozliczenia reklamacji.

 

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu stworzyliśmy szereg automatyzacji skutkujących bardzo wydajnym systemem do obsługi reklamacji, dla różnego rodzaju firm; produkcyjnych, dystrybucyjnych i usługowych. W efekcie klienci korzystający z naszego systemu wielokrotnie zwiększają wydajność obsługi reklamacji z jednoczesnym zmniejszaniem kosztów jego utrzymania oraz czasu realizacji reklamacji co jest kluczowe dla klientów.

 

Czytaj więcej

 

Nasz system został wdrożony i uruchomiony w następujących centrach serwisowych i reklamacyjnych:

 

Cezar P.P. - producent materiałów budowlanych, wyrobów z PVC, aluminium, stali nierdzewnej i miedzi.  

- Gigabyte - serwis reklamacyjny płyty głównych i kart graficznych firmy Gigabyte obsługujący

   Europę wschodnią i południową

- Yamo - system serwisowy i reklamacyjny dystrybutora sprzętu komputerowego

- ataniej.pl - system serwisowy i reklamacyjny sklepu internetowego ataniej.pl

- Pronox - system serwisowy i reklamacyjny dystrybutora sprzętu komputerowego

- EasyTouch - system serwisowy i reklamacyjny producenta akcesoriów komputerowych

 

Wybrani klienci:

sportech.pnggigabyte.pngPerfexim_male_przezroczyste.pngWamtechnik_male_przezroczyste_mini.pngCezar_male_przezroczyste.pngmoleo.pngjmlogo.png