AktualnościKlienciKarieraKontakt

Jesteś tutaj:Strona główna>Oferta>Rozwiązania dla e-biznesu>Systemy B2C

Skontaktuj się z nami


Napisz: Pokaż email

 

Dane kontaktowe

Systemy B2C

Internet powinien dla ciebie pracować. Bez przerwy i skutecznie.

Rynek e-commerce w Polsce ma nadal duży potencjał wzrostu, a prognozy przewidują, że jego wartość może osiągnąć 192 mld PLN do 2028 roku, co oznacza średni roczny wzrost na poziomie 8 proc. Dla porównania wzrost całego rynku retail w Polsce przewidywany jest na poziomie 6 proc. rocznie.[1].

 

 

Podstawa: dywersyfikacja kanałów sprzedaży

Uzależnienie 100% przychodów od jednego kanału sprzedaży to ryzykowna strategia. Przykładem mogą być polscy producenci wędlin. Wielu z nich, przywiązanych do tradycyjnej sprzedaży detalicznej, zignorowała wejście do Polski sieci dyskontów i dalej inwestowała w rozwój stacjonarnych punktów sprzedaży. Tymczasem boom na zakupy w supermarketach nie tylko zdmuchnął z rynku tysiące małych sklepów, ale też całkowicie zmienił strukturę przychodów tych, którzy zareagowali w odpowiedniej chwili. Obecnie, w przypadku takich producentów jak np. Pamapol, sieci supermarketów generują 33% przychodu i dwukrotnie przewyższyły przychody ze sprzedaży w małych sklepach.[2]

Nic dziwnego, że zarówno duże sklepy, producenci, jak i konkretne marki, szukając nowych kanałów sprzedaży, najczęściej spoglądają w kierunku e-commerce. Na rozwijanie sklepów online zdecydowała się większość sieci handlowych, m.in.: Alma, Tesco, Empik, u którego przychód z segmentu e-commerce w roku 2011 wzrósł o 51% (rok do roku)[3] czy Auchan. Być może skusiła ich też średnia marża handlowa, która w sklepach internetowych wynosi 21,7%.[4] 

 

Systemy B2C Mccom

Setki transakcji dziennie bez zaglądania do magazynu? Miła perspektywa, którą dobrze znają właściciele rozwiązań e-commerce dostarczanych przez Mccom. Nie gramy o sprzedaż konkretnego elementu, ale o efektywne wdrożenie całej struktury, niezbędnej do skutecznej sprzedaży online. W systemie B2C Mccom elementy czysto techniczne (platformy sprzedaży, sklepy online, portale usługowe, systemy zarządzania, handlowe i wymiany danych, obsługa logistyki) łączą się z działaniami marketingowymi, integracją z popularnymi porównywarkami cen (Nokaut, Skąpiec, Ceneo itp.) oraz portalami sprzedażowymi (Allegro, Amazon),

Platforma Multichannel Commerce Mccom, rozwinięta o indywidualnie zaprojektowane rozwiązania mobilne oraz e-commerce, sprawia, że wszystkie puzzle sprzedażowej układanki znajdują się na swoich miejscach. I dobrze ze sobą współpracują, realizując nawet tysiące zamówień dziennie przy zaangażowaniu w cały proces zaledwie kilku osób.

 



[1] Trade.gov.pl

[2]Parkiet.com http://www.parkiet.com/artykul/1107058.html

[3]http://www.ekomercyjnie.pl/wyniki-finansowe-grupy-empik-media-fashion-przychody-z-e-commerce-wzrosly-o-51-w-skali-roku/

[4]Raport eHandel Polska 2012

Wybrani klienci:

gifty.pngvolta.pngabilite.pngyamo.pngCezar_male_przezroczyste.pngWamtechnik_male_przezroczyste_mini.pngsportech.png