Doradztwo biznesowe e-commerce
Wielu z nas uważa, że sam fakt robienia zakupów w internecie to wystarczająca wiedza do dokonania dobrego wyboru platformy e-commerce, zgodnie z ideą „przecież widzę co mają inni, więc wiem czego mi potrzeba…”.
Nic bardziej mylnego. Okazuje się, że w rzeczywistości nie jest to takie proste.
Największą przewagą jest wiedzieć to, czego nie wiedzą inni, mieć to, co nie tylko sprawi że mój system będzie atrakcyjny i chętnie używany przez klientów ale również oszczędny (automatyzujący procesy w pracy mojego przedsiębiorstwa obniżając w ten sposób koszty jego prowadzenia). Tę sferę nazywamy backgroundem i jest ona niezwykle istotna w procesach informatycznych. Używając idealnej do tych celów metafory można ją porównać do góry lodowej zatopionej w oceanie, z której jedynie 15 - 30% wystaje ponad powierzchnię i właśnie tyle (tylko tyle!) widzimy na zewnątrz w postaci witryny www.
Doświadczenie założycieli i współpracowników Mccom zdobyte przez szereg lat nie tylko w obszarze informatyki ale przede wszystkim handlu, logistyki, zarządzania itp. pozwoliło nam na wypracowanie modelowego obrazu potrzeb przedsiębiorstw handlowych, usługowych i produkcyjnych działających na naszym rynku. Rozpoczynając rozmowy biznesowe skupiamy się na analizie procesów pracy oraz potrzebach wynikających z charakteru firmy. Dzięki naszej rozległej wiedzy popartej wieloletnim doświadczeniem jesteśmy w stanie doradzać na etapie planowania, zanim jeszcze pojawią się istotne koszty realizacji projektu. Taki model wdrażania platform B2B i B2C pozwala na bardzo sprawne i trafne realizowanie oczekiwań klientów, dokładnie dopasowanych do ich potrzeb, a co najważniejsze - otwierających na wręcz nieograniczone możliwości rozwojowe w przyszłości.
Szukasz inspiracji, chcesz usprawnić działania firmy i zaoszczędzić? Zadzwoń. Pomożemy Ci rozwinąć biznes. Doradzamy nie tylko w sprawach związanych z naszą platformą, a naszym celem jest zdobycie uznania i zadowolenie Klienta.