Giftyonline.pl
Jeden z bardziej zaawansowanych systemów b2b dla branży reklamowej, zintegrowany z wieloma europejskimi dostawcami oraz działający całkowicie w modelu dropshipping wykonaliśmy dla firmy B&D Consulting. System przetwarza automatycznie dziesiątki tysięcy produktów od wielu dostawców aktualizując ofertę z niewielkim nakładem pracy ludzkiej. Dzięki zbudowanym przez nas mechanizmom oferta jest aktualizowana automatycznie na podstawie zdefiniowanych warunków biznesowych. Projekt charakteryzował się indywidualnym podejściem i dzięki dużemu zaangażowaniu Klienta powstał niezwykle zaawansowany system automatyzujący większość procesów handlowych w firmie. System pracujący pod adresem giftyonlie.pl jest wzbogacony o moduł usług dodatkowych zapewniający bardzo dużą różnorodność usług stosowanych w tej branży takich jak: kalkomania, tampodruk, grawer laserowy, haft, termotransfer True Edge i wiele innych. Użytkownik sklepu internetowego, ma do dyspozycji ogromne możliwości samodzielnej konfiguracji oferty, wielowariantowe tworzenie zamówień wraz z usługami dodatkowymi daje klientom B&D niespotykaną skalę elastyczności i dostępności do oferty. Automatyzacja procesów, oraz bardzo zaawansowane algorytmy przygotowujące oferty zapewniają nieocenioną pomoc w ich realizacji oraz znacząco przyspieszają cały proces zakupu i sprzedaży aż do realizacji zamówienia. Dzięki modelowi dropshipping nasza platforma może pracować z największymi dostawcami towarów reklamowych w Europie, takimi jak: PF Concept, Jaguar, Macma, Inspirion, Easy Gifts. Integracja z każdym dostawcą jest odrębnym procesem i została wykonana ze szczególną dbałością o bezpieczeństwo i zachowanie celu biznesowego Zamawiającego. Stworzony przez nas moduł integracji z dostawcami pozwala zarówno na połączenie z systemem ERP dostawcy za pomocą WEBApi jak i na wgrywanie plików offline (xls/csv). Dzięki temu oferta może być aktualizowana automatycznie lub ręcznie przez operatorów. Jest to szczególnie przydatne przy współpracy z mniejszymi dostawcami, którzy nie udostępniają swoim klientom możliwości łączenia automatycznego z ich systemami ERP.
Niektóre cechy integracji z systemami dostawców to:
- Umożliwienie automatycznego pobierania ofert od partnerów,
- W pełni automatyczne tworzenie bazy produktowej. System sam na podstawie zadanych kryteriów wejściowych, potrafi stworzyć wzorcowy opis produktu na bazie oferowanych przez Dostawcę opisów (różnych nazw atrybutów i cech) dostarczonych przez różnych dostawców,
- Automatyczny system importowania cech (atrybutów) produktów oraz tworzenia na ich podstawie szablonów widoków i filtrów, nieocenionych w przypadku poszukiwania produktów przez klientów.
- Automatyczne wiązanie zdjęć produktu,
- Automatyczna analiza parametrów handlowych (cena, stock magazynowy, czas dostawy, koszty dostawy, rabaty/ceny dedykowane oraz innych parametrów zadanych przez operatorów systemu B2B),