Systemy serwisowe i reklamacyjne
ISR – wysoko wykwalifikowany specjalista ds. reklamacji i obsługi klienta czyli Internetowy System Reklamacji zintegrowany z platformą B2B Multichannel Commerce
„Poszukuję wykwalifikowanego specjalisty ds. reklamacji i obsługi klienta” - to mógłby być tytuł ogłoszenia o pracę, które z chęcią zamieściłbyś w internecie. Teraz już nie musisz. Czy wiesz, że w oparciu o wieloletnią wiedzę w dziedzinie obsługi serwisu i reklamacji stworzyliśmy zaawansowany moduł pozwalający na automatyzację procesu składania i obsługi reklamacji? Zaprojektowany i stworzony przez nas moduł w ogromnym stopniu ułatwia pracę działu reklamacji i działu obsługi klienta, realizuje całkowicie automatycznie czynności związane z przyjęciem i weryfikacją pochodzenia i zgodności towaru. Zapewnia bezpieczeństwo i nie dopuszcza do straty czasu na obsługę reklamacji, którymi w ogóle nie powinieneś się zajmować. Udostępnia czytelną i wyczerpującą informację na temat statusu reklamacji, czynności serwisowych, dat realizacji i odbioru, a dla stałych klientów przechowuje pełną historię relacji z klientem w obszarze dotyczącym reklamacji.
Przemyślane zaprojektowanie algorytmów modułu umożliwia bezproblemowe połączenie go z system handlowym i księgowym do zarządzania przedsiębiorstwem. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić maksimum informacji niezbędnych do realizacji procesu reklamacyjnego, takich jak informacje o dostawie, cenie zakupu towaru, jego gwarancji nabytej oraz udzielonej, historii zwrotów, wymian i napraw. Możemy precyzyjnie określić koszty związane z jego naprawą lub wymianą oraz zdefiniować wskazane konta księgowe, na które będą wpływały odpowiednie dekrety.
Dzięki integracji z zewnętrznymi systemami wybranych, czołowych firm spedycyjnych możemy również udostępniać informacje na temat statusu wysyłek oraz terminów ich realizacji. Wszystko w ramach jednego systemu!
Dla zaawansowanych użytkowników istnieje możliwość wdrożenia obsługi kontraktów serwisowych, stałych zleceń i zasad obsługi serwisowej dla specjalnych klientów lub wyróżnionych towarów. Ta funkcjonalność jest nieoceniona dla firm obsługujących inne przedsiębiorstwa oraz posiadających zróżnicowane poziomy obsługi serwisowej SLA.
Nasz system został wdrożony i uruchomiony w następujących centrach serwisowych i reklamacyjnych:
- Gigabyte - serwis reklamacyjny płyty głównych i kart graficznych firmy Gigabyte obsługujący
Europę wschodnią i południową
- Yamo - system serwisowy i reklamacyjny dystrybutora sprzętu komputerowego
- ataniej.pl - system serwisowy i reklamacyjny sklepu internetowego ataniej.pl
- Pronox - system serwisowy i reklamacyjny dystrybutora sprzętu komputerowego
- EasyTouch - system serwisowy i reklamacyjny producenta akcesoriów komputerowych