Volta
Dla Volta sp. z o.o. zrealizowaliśmy zaawansowany, wieloplatformowy system e-commerce w pełni zintegrowany z systemem ERP Impuls Evo firmy BPSC z Chorzowa. Instalacja ivolta.pl jest platformą wielokanałową, co oznacza że obsługuje zarówno partnerów b2b jak i klientów detalicznych b2c. Jest także systemem wielojęzycznym obsługującym tłumaczenia w języku polski, angielskim i rosyjskim.
Dzięki zastosowaniu platformy mccom ivolta.pl oferuje swoim klientom ciągły i zawsze aktualny dostęp do pełnej oferty, aktualnych stanów magazynowych, dedykowanych cen i promocji dla każdego partnera. Klienci ivolty mają również możliwość korzystania z bogatych funkcji webCRM wglądu w swoje zamówienia, faktury rozrachunki, reklamacje serwisowe, promocje dedykowane, szczegółowe plany rabatowe i wiele innych.
Oferowany przez nas system to nie tylko e-commerce, mimo ze stanowi on podstawową potrzebę każdego przedsiębiorstwa handlowego. Na uwagę zasługuje fakt że system b2b mccom oferuje klientom znaczne ułatwienia w przekazywaniu wielu informacji bez angażowania ludzi po obu stronach. Wiele informacji związanych z procesem zakupu jest przekazywanych do klientów automatycznie, jak np. powiadomienia o statusach zamówień, o przeszkodach w ich wykonaniu, zaległości w płatnościach czy pojawiających się towarach, którymi klienci są zainteresowani.
System ivolta.pl jest bogato wyposażony w moduły dodatkowe, miedzy innymi w moduł serwisowy, który ogranicza do minimum prace związane z rejestracją reklamacji oraz sprawdzaniem ich zgodności z gwarancją. Dzięki jego funkcjom klienci ivolty mają stały podgląd statusów reklamacji oraz sposobów ich załatwienia. Kolejnym modułem jest moduł szkoleń. To zaawansowany mechanizm stworzony w taki sposób aby operatorzy ivolta mogli samodzielnie tworzyć i oferować usługi szkolenia. Szkolenia mogą być organizowane w różnych miastach, przez różnych prelegentów, mogą być oferowane w różnych cenach w zależności od statusu klienta bądź obranej ścieżki certyfikacji. Szkolenia mogą być łączone w grupy tworząc właśnie wspomniane ścieżki oraz kończyć się nadaniem uprawnień lub certyfikatu. Moduł może wysyłać powiadomienia o zamówionych szkoleniach proponuje kolejne ze ścieżki certyfikacji, przypomina o ewentualnych zmiana w agendzie. W systemu ivolta znalazł się też moduł Shipping Tool, czyli moduł wspomagający prace magazynu. Podstawową i nieocenioną zaletą tego mechanizmu jest prawie 100% automatyzacja pracy w części przygotowania etykiet logistycznych, co po pierwsze ułatwia prace Magazynierom, a po drugie eliminuje możliwość powstania błędu podczas przygotowywania przesyłki. System na podstawie danych z systemu ERP przygotowuje dane do sporządzenia etykiety logistycznej, proponuje wybór predefiniowanego Spedytora, zachowując wszystkie wytyczne odnośnie adresu, usług dodatkowych ubezpieczenie i sposobu płatności za towar. Podobnie jak moduł szkoleń, Shipping Tool wysyła powiadomienia do klientów informując o statusie przesyłki i numerach listów przewozowych, których status może być sprawdzany na stronach przewoźnika. Bogaty e-commerce, to podstawowe założenie ivolta.pl. System został wyposażony i dostosowany do indywidualnych potrzeb Zamawiającego i jest wciąż rozwijany. Oprócz prezentacji oferty dla szerokiej grupy klientów Volta, system steruje indywidualnymi warunkami handlowymi dla partnerów b2b. Realizuje automatycznie zaplanowane promocje według zdefiniowanych zasad, oblicza rabaty, dodaje produkty promocyjne podpowiada produkty dodatkowe. Na każdym kroku przeglądania oferty b2b i realizacji zamówienia klienci ivolty mają kontrolę nad swoimi finansami i otrzymują dodatkowe informacje handlowe. Moduł wsparcia z bogatą i świetnie zarządzaną bazą wiedzy – FAQ ma znaczący wpływ na poprawę indeksowania strony oraz na wysokie oceny jej użytkowników. Dzięki wewnętrznej wyszukiwarce contentowej system pozwala na znalezienie dowolnej frazy oraz dokumentów powiązanych z danym produktem. Mechanizm przeszukuje dane spośród opisów, cech i nazw produktów ale także dokumentów ich zawartości, pytań i odpowiedzi ekspertów, artykułów prasowych i marketingowych schematów zapisywanych w postaci tekstu. Dodatkowo w celu łatwiejszego znalezienia odpowiedniej informacji wyniki dzielone są na grupy tematyczne lub kategorie produktów.
Od strony zarządczej system mccom dla ivolta został wyposażony w moduł BI_CRM dostępny dla określonych pracowników Volty. Z poziomu panelu administracyjnego CMS system pozwala na dotarcie do informacji o kliencie, jego obrotach, płatnościach, kupowanych grupowych towarowych czy zlecanych zadaniach w terminarzu. Moduł został zintegrowany z aplikacją telekomunikacyjną Asterisk oraz systemowymi telefonami VoIP dzięki czemu odebranie telefonu z zarejestrowanego numeru automatycznie otwiera pulpit z danymi o dzwoniącym kontrahencie.
Te jak i inne szczegóły wdrożenia i samego systemu ivolta.pl opartego o autorskie rozwiązanie mccom świadczą o jego zaawansowanym charakterze dającym przewagę w biznesie użytkownikom.
Zapraszamy do obejrzenia ivolta.pl